Sales Bot

Konwertujemy niezdecydowanych użytkowników wyklikujących
Twoje reklamy na dodatkowe sprzedaże!

  • promil-lab
  • Neonail
  • Teamnet Software
  • Polskie Centrum Kalibracji
  • Sporti
  • Biovena
  • Mezopuls
  • maxoni
  • Mile Maison
  • Taniodrukuje
  • multilampy
  • Undress Code
  • aleupominek
  • hurtel
  • Nature Bed
  • ewimax
  • Korallo
  • zooArt
  • Profigeo
  • webz
  • foteliki Recaro
  • Prosto z Kranu
  • Dog's Box
  • Many Beauty
  • dezynfekcja24
  • Zielony Sklep

Dlaczego warto wdrożyć Sales Bota

  • 40%

    internautów klika w reklamy i wchodzi do Twojego sklepu tylko po to, żeby porównać ceny z konkurencją.

  • 30%

    internautów wymaga otrzymania spersonalizowanych promocji w trakcie wizyty w Twoim sklepie.

  • 40%

    internautów porzuca zakupy ponieważ chce dostać lepszą ofertę cenową i dlatego ucieka do konkurencji.

Sprawdź, jak działa nasz Sales Bot

Jak działa Sales Bot

1

Wirtualny odcisk użytkownika

Sales Bot identyfikuje po wirtualnym odcisku (fingerprint) tego samego niezdecydowanego użytkownika, który wyklikuje Twoje reklamy, wchodzi do sklepu, ale nie kupuje.

2

Profilowanie cenowe użytkownika

W przypadku wykrycia kolejnej wizyty od tego samego użytkownika (np. 3 wizyta), następuje profilowanie cenowe użytkownika i aktywacja Sales Bota.

3

Automatyczny czat sprzedażowy

Sales Bot prowadzi krótką rozmowę sprzedażową z użytkownikiem oferując mu indywidualny kod rabatowy dopasowany do jego profilu cenowego.

4

Konwersja na sprzedaż

Użytkownik korzysta w trakcie składania zamówienia z kodu rabatowego wygenerowanego przez Sales Bota i dokonuje zakupu w Twoim sklepie - a nie u konkurencji.

Korzyści dla Ciebie

  • Większa sprzedaż

    Niezdecydowany klient kupuje u Ciebie, a nie u Twojej konkurencji.

  • Wyższa konwersja

    Zwiększenie współczynnika konwersji sprzedażowej w Twoim sklepie.

  • Optymalizacja marży

    Sales Bot aktywuje się wyłącznie dla niezdecydowanych użytkowników.

Konkurencyjne rozwiązania

Pop up'y rabatowe

Irytują bo wyświetlają się dla każdego użytkownika z tym samym rabatem przez co tracisz marże. Nie potrafią dopasować wysokości rabatu do profilu cenowego użytkownika.

Exit pop up'y

Pojawiają się za późno, jak już użytkownik wychodzi ze sklepu i go tracisz. Nie potrafią dopasować wysokości rabatu do profilu cenowego użytkownika.

Newslettery

Użytkownicy nie chcą korzystać z newslettera bo chcą dostać rabat tu i teraz podczas zakupów. Dlatego nie chcą podawać swojego maila i otrzymywać potem oferty na swoją skrzynkę.