Traffic_Watchdog

Identyfikujemy i blokujemy oszustwa marketingowe online & mobile

  • BGŻ BNP PARIBAS
  • Answear
  • Media Markt
  • Nationale Nederlanden
  • OleOle
  • Peugeot
  • PZU
  • RTV EURO AGD
  • Provident
  • Netia
  • Mediacom
  • Santander
  • CubeGroup
mouse

Click scanner

Dowiedz się więcej

search

Lead scanner

Dowiedz się więcej

adwords logo

Google Ads scanner

Dowiedz się więcej

Skala oszustw marketingowych online & mobile

Skala problemu

72%

3 z 4 kampanii rozliczanych za clicka (Pay Per Click) zawierają sztucznie wygenerowane clicki.

Sztuczne clicki

90%

Niektóre branże, sektory i klienci doświadczają nawet 90% clicków generowanych w wyniku oszustw.

Fraud leady

60%

Większość leadów generowanych w popularnych branżach i kampaniach to leady wygenerowane jako ad fraudy.

Skala problemu w poszczególnych źródłach trafficowych

Wyszukiwarki

Porównywarki

Afiliacja

*Skumulowane średnie statystyczne wszystkich kont w ciągu 90 dni na platformie.

Najbardziej popularne oszustwa marketingowe - ad frauds

Klikacze

bot

Ci sami użytkownicy stale klikający w Twoje reklamy i marnujący Twój budżet reklamowy - bez żadnego efektu sprzedażowego.

Boty

bot

40% ruchu w Internecie pochodzi z automatycznych botów. Te boty klikają na Twoje reklamy, generując tylko koszty.

Niezadowoleni klienci

bot

Użytkownicy, którzy złośliwie wyklikują Twoje reklamy ze względu na złe doświadczenia jakie mieli z Tobą lub Twoją firmą.

Farmy clicków

bot

Botnety i farmy kliknięć mogą wyczerpać cały budżet AdWords w ciągu kilku minut przy użyciu szkodliwych serwerów proxy i VPN.

Nieuczciwa konkurencja

bot

7 na 10 firm klika w reklamy online swoich konkurentów. Firmy zatrudniają nawet hakerów w celu wyklikiwania reklam konkurencji.

Hakerzy

bot

Nieuczciwi wydawcy i hakerzy generują sztuczny trafik i clicki na Twoje reklamy w celu zarobienia na opłatach reklamowych.

Traffic Watchdog oferuje Ci ochronę przed tymi zagrożeniami

Zobacz nasze rozwiązania

Co zyskujesz dzięki naszej ochronie

secured

Aktywna ochrona

warning

Brak ochrony

Oszczędności marketingowe, na które pracuje nasz zespół ekspertów

Nasz zespół doświadczonych eskpertów korzysta z najbardziej zaawansowanych technologii wykrywania ad fraudów, dzieki czemu chronimy Twój biznes i budżet marketingowy.

VS

Tracisz pieniądze przez brak kontroli nad tym kto lub co klika na Twoje reklamy.

Nie mając żadnej ochrony płacisz za każde kliknięcie z dowolnego adresu IP, urządzenia czy źródła - niezależnie od tego, czy jest to click naturalny czy wygenerowany sztucznie.

Automatyczne blokowanie podejrzanych IP w Google AdWords

Wdrożyliśmy skuteczny, automatyczny system blokowania adresów IP, który zidentyfikuje kiedy nastąpi oszustwo w zakresie clicka i zablokuje dany adres IP, aby Twoje reklamy nie pojawiały się więcej w Google dla tego adresu i maszyny.

VS

Jesteś łatwym celem dla oszustów internetowych

Bez zaawansowanych, inteligentnych systemów monitorowania ad fraudów 24/7, zaprojektowanych do wykrywania i identyfikacji wszelkiego rodzaju oszustw związanych z kliknęciami czy leadami, pozostajesz podatny na ataki.

Ochrona 24/7

Nasza Ochrona działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Nasze zautomatyzowane systemy mogą wykrywać i zapobiegać oszustwom przy kliknięciach z niespotykaną dotąd precyzją - oszczędzając do 30% wydatków AdWords.

VS

Brak informacji o bezwartościowym wyklikiwaniu Twoich reklam

Bez odpowiedniego systemu monitorującego, praktycznie nic nie wiesz o ruchu, za który płacisz. Wiesz tylko o tym, ile kosztowało kliknięcie i ile zapłacisz za wszystkie clicki - reszty możesz się domyślać.

trafficwatchdog dashboard screencapture

Zapobiegaj oszustwom reklamowym z Traffic Watchdog już dziś

Opinie klientów

  • Albert Czajkowski Consulting

    Korzystamy z TrafficWatchDog do monitorowania ruchu z kampanii PPC obsługiwanych przez naszą agencję. Narzędzie jest niezwykle przydatne w branżach narażonych na wyklikiwanie przez nieuczciwą konkurencję. Pozwala nam cyklicznie odzyskiwać środki od Google za nieprawidłowe kliknięcia. Niejednokrotnie koszty narzędzia są pokrywane z nadwyżką właśnie ze zwrotów od Google. Co więcej, przy odpowiedniej konfiguracji pozwala znacznie ograniczyć ilość nieprawidłowych kliknięć i „odciąć” od reklam konkurencję. Polecam każdemu, kto walczy z nieuczciwą konkurencją!

  • Paweł Bostonsofa

    Nawet jako przedsiębiorca z budżetem adwordsowym na poziomie kilku tysięcy złotych dopiero przy użytkowaniu Traffic Watchdoga zobaczyłem, że warto skorzystać z tej usługi. Nawet jedna złośliwa konkurencja klikająca w moje reklamy kilka razy dziennie jest w stanie przynieść straty na poziomie setek złotych miesięcznie. Dzięki usłudze Traffic watchdog konkurencję i "klikaczy" mam z głowy.

  • Paweł Lime Promotions

    Od kilkunastu lat prowadzimy nasze kampanie reklamowe w systemie rozliczeniowym Pay Per Click. Od jakiegoś czasu procesy wyklikiwania naszych reklam stały się coraz bardziej zauważalne a raczej "odczuwalne" w naszym budżecie reklamowym - niestety analiza statystyk kampanii pokazywała, iż spora część środków była wyklikiwana w sposób niemożliwy dla normalnego użytkownika poszukującego naszych usług w sieci. Wszelkie przetestowane przez nas dostępne sposoby obrony przed tymi procesami okazywały się mało skuteczne.

    Od kilku miesięcy korzystamy z aplikacji TrafficWatchdog. Bardzo szybkie wdrożenie oraz wykrycie źródła wyklikiwania reklam wraz ze wskazaniem danych pozwalających na jego identyfikację a tym samym na jego zablokowanie, pozwoliły na normalne funkcjonowanie naszych kampanii. Cały proces przebiega w pełni automatycznie i nie angażuje naszego czasu na zajmowanie się tym problemem - został w pełni wyeliminowany. Wszelkie nowe źródła wyklikiwań są od razu diagnozowane i powstrzymywane.

    Dodatkowo bardzo szybka i fachowa Obsługa, która ekspresowo udziela wszelkich wyjaśnień i sama wychodzi z inicjatywą rozwiązań pomagających ulepszyć nasze działania. TrafficWatchdog to zabezpieczenie naszego strategicznego procesu, jakim jest efektywne wykorzystywanie środków na potrzeby reklamowe.

Wyślij zapytanie

Spark DigitUp Sp. z.o.o., z siedzibą w Krakowie, Plac Wolnica 13 lok. 10 31-060 Kraków ("Serwis"), informuje, że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez serwis w celu odpowiedzi na zadane pytanie. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do przetwarzanych danych osobowych i ich poprawiania, a także prawo żądania zaprzestania przetwarzania danych i wniesienia sprzeciwu na warunkach określonych prawem. Udostępnienie danych osobowych jest dobrowolne.