Średnio 20% klików to fraudy

Nie płać za kliki generowane przez boty, konkurencję
lub niezainteresowanych wyklikiwaczy

Czy istnieją nadużycia w rynku reklam internetowych?

Zespół TrafficWatchdog

07.03.2018 r.

reklama, oszustwa

źródło: fotolia (https://pl.fotolia.com/)

Odpowiedź brzmi – oczywiście. Jednak w materiałach branżowych dotyczących rynku reklam w Internecie trudno znaleźć publikacje, które systematycznie podsumowują nadużycia i obnażają oszustwa w ekosystemie reklam. Ogromna wielkość tej branży internetowej powoduje pojawianie się podejrzanej obecności niedozwolonych działań. Reklamodawcy zdają sobie sprawę z części nadużyć, próbują z nimi walczyć, ale wciąż istnieje wiele pytań, których odpowiedzi pozostają niejasne nawet dla praktyków branżowych:

  • Jakie są główne rodzaje oszustw w systemach reklamowych?
  • Jakie są główne metody wykorzystywane do wykrywania takich oszustw?
  • Jakie są dostępne miary i narzędzia do oceny nadużyć?
  • Jaki jest aktualny poziom badań w tej dziedzinie?
  • Jak się przed bronić przed tego typu oszustwami?

W kolejnych artykułach postaramy się nakreślić skalę nadużyć w rynku reklam internetowych, rodzaje oszustw w różnych modelach reklam, a przede wszystkim pokażemy, że można z nimi skutecznie walczyć.

Polecane artykuły

Skontaktuj się z nami

w celu przedstawienia mi oferty produktów oraz w celach marketingowych. Spark DigitUP Sp. z o.o. jako Administrator przestrzegając przepisów o ochronie danych osobowych poinformował mnie o przysługującym mi prawie do wglądu i informacji, usunięcia, zapomnienia i przeniesienia oraz sprostowania, uzupełnienia i ograniczenia przetwarzania moich danych w trybie wynikającym z [Polityki Prywatności].

w rozumieniu art. 10 ust. 2 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204) na podany adres poczty elektronicznej oraz numer telefonu. Spark DigitUP Sp. z o.o. jako Administrator przestrzegając przepisów o ochronie danych osobowych poinformował mnie o przysługującym mi prawie do wglądu i informacji, usunięcia, zapomnienia i przeniesienia oraz sprostowania, uzupełnienia i ograniczenia przetwarzania moich danych w trybie wynikającym z [Polityki Prywatności].

w stosunku do podanego przeze mnie numeru telefonu oraz adresu email dla celów marketingu bezpośredniego przez Spark DigitUP Sp. z o.o., właściciela serwisu TrafficWatchdog.pl.